Compania Albalact a relansat brand-ul Zuzu, cu o noua identitate vizuala, in dorinta de a-i aduce mai multa prospetime, culoare si vizibilitate. Noul slogan al iaurtului este "Zuzu te desteapta de dimineata".
"Noua imagine aduce acele atribute rationale de care avea nevoie Zuzu, noul logo impreuna cu design-ul de ambalaj ii asigura o mai buna vizibilitate la raft, iar sloganul este un joc de cuvinte, in stransa legatura cu cel mai important moment de consum pentru produse lactate, si anume dimineata la micul dejun.
Desi imaginea si noua campanie de comunicare il ancoreaza in categoria de lactate pe fundamente rational, Zuzu ramane un brand emotional, vesel, jovial, cald, apropiat de consumatorii sai", declara Cristina Miclea, Directorul de Marketing ale companiei Albalact - Alba Iulia, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.
In ceea ce priveste designul, locul penelor care defineau ambalajul a fost luat de petale si frunze, care subliniaza mai puternic originea naturala si prospetimea produsului.
"Zuzu este o "exuberanta a naturii", plin de culoare, vesel, revigorant. Jocul de petale de pe ambalajele Zuzu capata diverse forme - fluture, floare, pasare - care diferentiaza fiecare tip de produs din portofoliu. Acestea pun mai mult in valoare alte atribute ale brandului Zuzu - creativitatea si imaginatie", considera producatorii.
"Rebranding-ul nu este o schimbare radicala, este pasul firesc de care Zuzu avea nevoie pentru a-si intregi valorile, la care s-a adaugat nevoia de a improspata ambalajul, de a veni cu elemente noi", adauga Cristina Miclea, Director de Marketing Albalact - Alba Iulia.
Brand-ul Zuzu a fost lansat pe piata la inceputul anului 2006, devenind in scurt timp un brand de succes datorita unui mix unic: nume de brand, design de ambalaj si comunicare neconventionala. Zuzu s-a impus