Rudele cântăreţei, scindate în două tabere, alimentează, prin înţelegeri sau contracte, câştigurile a două televiziuni importante din România, Pro TV şi Antena 1. Sursa: LIBERTATEA
1 /.
Familia Mădălinei Manole, divizată şi fiecare având "cartierul general" în câte un post important de televiziune, a continuat în crescendo să umfle ratingurile şi buzunarele posturilor implicate, mergând până la a face înţelegeri sau contracte pentru a vinde această poveste.
După ce şi-au adus reciproc felurite acuze, taberele s-au luat la întrecere care prezintă cele mai sordide detalii cu privire la caz. Punctul culminant a fost înregistrat ieri după-amiază, când soţul cântăreţei, Petru Mircea, se afla la Pro TV, în platoul lui Cătălin Măruţă, pentru a prezenta în exclusivitate partea a doua a scrisorii de adio a Mădălinei Manole. Între timp, părinţii artistei erau în platoul emisiunii "Acces Direct", difuzată pe acelaşi tronson orar de Antena 1, unde reluau detalii din viaţa de soţie nefericită a fiicei lor.
Cât se câştigă din publicitate
Posturile care îşi dispută conflictul dintre cele două părţi, Antena 1 şi Pro TV, sunt câmpurile de bătălie a celor implicaţi, care spun că sunt mânaţi de acelaşi ţel: reabilitarea imaginii Mădălinei.
Antena 1 admite că are o "înţelegere" cu familia cântăreţei. "Nu e un contract, e doar o înţelegere cu producătorii", spune Elena Prodan, reprezentantul postului, în timp ce soţul Mădălinei, care este angajat al Pro TV, insistă că este vorba de un act semnat.
După ce părinţii Mădălinei au atacat toată săptămâna trecută fie de acasă, fie din platou, la emisiunea "Acces Direct", Petru Mircea a punctat decisiv, marţi după-amiază, la emisiunea "Happy Hour", moderată de Cătălin Măruţă, cu scrisoarea de adio tocmai găsită şi prezentată, de dragul audienţei, în două tranşe.
@N_