Un numar de 14 agenti economici au ales sa renunte la serviciile ApaVital, din initiativa proprie. Majoritatea au facut-o dupa ce au inchis activitatea firmelor. In schimb, numarul celor care au ales sa apeleze la serviciile institutiei a crescut. "Numarul debransarilor la cerere este irelevant, in ce priveste bransamentele populatiei, unde o cerere de debransare este urmata de o cerere de contract nou, din cauza schimbarii proprietarului. Mai pronuntat este trendul de crestere a numarului de bransamente pentru populatie, numarul de clienti ajungand la 41.500, aceasta datorandu-se imbunatatirii accesului la sistemele centralizate de apa sau a extinderii celor existente, precum si prin dezvoltarea comunitatilor rurale. In ce priveste agentii economici, se observa o crestere a numarului de societati ce au solicitat debransarea, 14 in ultimul an, din circa 2.800", a declarat Razvan Manolache, purtatorul de cuvant al ApaVital SA.
Un numar de 14 agenti economici au ales sa renunte la serviciile ApaVital, din initiativa proprie. Majoritatea au facut-o dupa ce au inchis activitatea firmelor. In schimb, numarul celor care au ales sa apeleze la serviciile institutiei a crescut. "Numarul debransarilor la cerere este irelevant, in ce priveste bransamentele populatiei, unde o cerere de debransare este urmata de o cerere de contract nou, din cauza schimbarii proprietarului. Mai pronuntat este trendul de crestere a numarului de bransamente pentru populatie, numarul de clienti ajungand la 41.500, aceasta datorandu-se imbunatatirii accesului la sistemele centralizate de apa sau a extinderii celor existente, precum si prin dezvoltarea comunitatilor rurale. In ce priveste agentii economici, se observa o crestere a numarului de societati ce au solicitat debransarea, 14 in ultimul an, din circa 2.800", a declarat Razvan Manolache, purtatorul de cuvant al ApaVital SA.