- Editorial - nr. 625 / 9 Septembrie, 2010 Cine crede ca, odata cu remanierea guvernului, Romania o va lua pieptis spre inaltul cerului, ca un avion cu reactie, se insala amarnic. Reimprospatarea cabinetului Boc cu nume noi a fost un simplu exercitiu democratic, o operatie cosmetica sau, daca vreti, o ofranda adusa presei si opozitiei care, cu atata ardoare, si-au dorit sa "curga sange" din actualul executiv, acesta dandu-le satisfactie, prefacandu-se ca se si intampla. In realitate, au plecat unii si au venit altii, iar daca acestia din urma ar fi fost mai buni profesionisti decat primii probabil ocupau ei de la inceput fotoliile ministeriale adecvate. Ca tara va merge mai bine cu un guvern remaniat decat cu unul perpetuu, nicio speranta. Oricine s-ar urca astazi la bordul autoturismului numit Romania nu va avea nicio sansa de izbanda pentru simplul fapt ca acestuia ii lipseste esentialul, adica motorul, fara de care, oricat de stralucitoare ar parea limuzina, tot harb se cheama. Motorul oricarei societati, indiferent de nuantele ei politice, este economia, de care acum vorbim la timpul trecut. Chiar daca in unele compartimente era de tip clasic, tara noastra a avut cu doua decenii in urma o economie complexa si foarte puternica. In unitatile ei industriale se putea produce orice, de la cuie la reactoare si chiar mai mult, adica de toate, si performant, iar o dovada a capacitatii noastre creatoare sta mult hulita "Casa Poporului" (un edificiu superb, in care isi dorm acum somnul in serviciul natiunii alesii neamului, adica Parlamentul Romaniei), cea mai impresionata cladire de pe mapamond, conceputa exclusiv de mintea specialistilor romani si pusa in opera de catre constructorii romani, cu materiale numai din resurse indigene sau de productie romaneasca. Ce a ramas din tot ceea ce a fost, vedem cu totii. Motorul de care vorbeam, adica economia, n-a fost numai gr