Pentru a creşte loialitatea brandurilor şi pentru a câştiga clienţi, acestea lansează oferte speciale pe aceste site-uri
Hotelurile, companiile aeriene şi alte sectoare din multimiliardara industrie de turism încep să utilizeze din ce în ce mai agresiv reţelele de socializare, precum Facebook şi Twitter, pentru a creşte loialitatea brandurilor lor. Majoritatea companiilor aeriene sunt prezente pe Youtube şi au oferte avantajoase pe site-urile de socializare, în timp ce hotelurile îşi promovează proprietăţile cu ajutorul blogurilor şi folosesc reţelele de socializare pentru a interacţiona cu publicul şi pentru a monitoriza trendurile, potrivit USA Today.
Se pot oferi informaţii mult mai rapid şi mai eficient
"Sunt convinsă că reţelele de socializare vor schimba modalitatea de abordare din acest sector", a declarat Jill Fletcher, manager de comunicare al Virgin America. "Prin intermediul acestora putem să comunicăm dacă s-a făcut o greşeală sau dacă este o întârziere din cauza vremii. Prin urmare suntem capabili, astfel, să oferim aceste informaţii mult mai rapid şi mai eficient", a explicat aceasta.
Faţă de alte sectoare, industria de turism este cu un pas înainte în ceea ce priveşte relaţionarea pe social media, potrivit lui Carl Howe, director la Yankee Group, o firmă de cercetare a pieţei de telecomunicaţii.
"Acest fapt se datorează grijii foarte mari privind percepţia clienţilor", a spus aceasta, adăugând că oamenii au multe variante atunci când aleg un hotel.
Carl Howe a mai explicat că majoritatea companiilor din acest domeniu şi-au creat conturi pe reţelele de socializare pentru a obţine loialitatea clienţilor.
Compania United are, de exemplu, tarife speciale exclusiv prin Twitter, acestea purtând numele "twares", iar AirTran a introdus, pe pagina de Facebook, "Facebook Friday Fares", prin care