Un băimărean a rămas cu un calculator nefuncţional, deşi a plătit pentru el 2.200 de lei şi era şi în garanţie. Tânărul din Baia Mare a cumpărat un laptop care s-a defectat de două ori în câteva luni în perioada de garanţie. Ultima dată, firma care i-a vândut PC-ul i-a transmis să vorbească direct cu producătorul.
Romulus Tuliciu, un băimărean de 25 de ani, a adunat din salariul său de dascăl 2.200 de lei şi, cu aceşti bani, şi-a cumpărat în urmă cu doi ani un laptop de la o firmă din Bucureşti. „Am ales firma «Corsar Group» pentru că am făcut comanda on-line şi pentru că la momentul acela aveau cea mai bună ofertă de pe piaţă", explică băimăreanul. „Am comandat modelul «DELL», care în magazinele din Baia Mare era mai scump cu aproximativ 500 de lei", continuă acesta. După lansarea comenzii, în trei zile, Romulus Tuliciu a primit coletul cu laptopul prin poştă.
„Ţeapă" în perioada de garanţie
Pentru computer, Romulus Tuliciu a primit o garanţie de trei ani, perioadă în care firma de unde l-a cumpărat se obliga să-i remedieze eventualele defecţiuni sau chiar să-i schimbe produsul cu unul similar ori să-l despăgubească pe băimărean cu bani în caz de avarii care nu pot fi reparate. După un an şi opt luni, laptopul lui Romulus s-a defectat. „S-a stricat placa de bază şi, pentru că ştiam că este în garanţie, l-am trimis la Bucureşti să mi-l repare, după ce, în prealabil, am anunţat firma că s-a defectat", explică Romulus Tuliciu.
Cei din Bucureşti i-au ţinut aparatul timp de mai bine de o lună şi i l-au trimis reparat, numai că, la nicio jumătate de an după asta, aceeaşi piesă s-a stricat din nou. Enervat la culme, băimăreanul a trimis din nou laptopul la Bucureşti, în data de 5 august anul acesta, dar l-a primit înapoi în această dimineaţă, cu menţiunea că este în stare perfectă de funcţionare şi că a fost verificat în prealabil.