Carrefour a finalizat investiţii estimate la 0,5-1 mil. euro în deschiderea celui de-al doilea supermarket din Cluj-Napoca, situat în centrul comercial Polus Center. Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 800 de metri pătraţi şi listează 7.000 de produse.
Aceasta este a 29-a unitate a reţelei de supermarketuri Carrefour Market la nivel local şi al 6-lea proiect de expansiune al acesteia din 2010. În acest an, compania a închis însă două magazine pentru a-şi eficientiza businessul din segmentul de profil. Carrefour este cel mai mare operator de hipermarketuri de pe piaţă după vânzări. Retailerul, cu afaceri de circa 1,1 mld. euro, a intrat pe segmentul supermarketurilor în urmă cu trei ani prin achiziţia reţelei Artima şi a demarat primele proiecte de extindere ale lanţului de magazine în 2009.
Carrefour a finalizat investiţii estimate la 0,5-1 mil. euro în deschiderea celui de-al doilea supermarket din Cluj-Napoca, situat în centrul comercial Polus Center. Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 800 de metri pătraţi şi listează 7.000 de produse.
Aceasta este a 29-a unitate a reţelei de supermarketuri Carrefour Market la nivel local şi al 6-lea proiect de expansiune al acesteia din 2010. În acest an, compania a închis însă două magazine pentru a-şi eficientiza businessul din segmentul de profil. Carrefour este cel mai mare operator de hipermarketuri de pe piaţă după vânzări. Retailerul, cu afaceri de circa 1,1 mld. euro, a intrat pe segmentul supermarketurilor în urmă cu trei ani prin achiziţia reţelei Artima şi a demarat primele proiecte de extindere ale lanţului de magazine în 2009.