Reteaua Profi îşi reia extinderea în Bucureşti pariind pe un format nou de magazin cu care a testat deja în ultimele luni piaţa din Timişoara. Compania a anunţat că va inaugura al 11-lea supermarket al său din Capitală la finele lui septembrie şi că va aduce modificări importante în conceptul de retail al magazinelor pe care le va deschide de acum înainte.
Noua strategie a retailerului vine la aproape un an de la achiziţia companiei de către fondul de investiţii Enterprise Investors şi de la schimbarea de management operată de noul acţionar prin numirea germanului Gunter Grieb - fost director la Kaufland şi la OBI - la conducerea operatorului.
"Menţinem politica de discount pentru că piaţa este mult prea sensibilă în acest moment la schimbările de preţ. Şi brandul va rămâne acelaşi, principalele modificări fiind operate la nivelul ofertei de produse prin dublarea numărului de alimente proaspete listate în magazine", a declarat Grieb.
Practic, schimbările vor accentua competiţia între Profi şi cele mai mari lanţuri de supermarketuri active pe piaţă - Mega Image, Billa şi Carrefour Market.
Retailerul Profi a intrat pe piaţa locală în anul 2000 pe segmentul discounterelor, pe care mai activează în prezent şi Penny Market (Rewe), Plus, MiniMax şi grupul Delhaize le Lion (cu Red Market). În plus, gigantul german din sectorul de discount LIDL & Schwarz, operatorul hipermarketurilor Kaufland, va deschide anul viitor primele magazine LIDL de pe piaţa românească, după ce la începutul lui 2010 a semnat tranzacţia de preluare a reţelei Plus România de la Tengelmann.
Competiţia este tot mai dură şi pe segmentul supermarketurilor, unde Carrefour Market, Billa şi Mega Image au investit câteva zeci de milioane de euro în proiecte de extindere doar în acest an.
Reia extinderea în Capitală după doi ani
@