Grupul olandez ING va investi, în următorii zece ani, circa 250 milioane de euro în dezvoltarea operaţiunilor centrului regional de servicii pentru clienţi deschis în Cluj-Napoca, a declarat, ieri, directorul de operaţiuni al diviziei Asigurări a ING Group, Tom McInerney. "Banii vor fi utilizaţi pentru achiziţionarea de echipamente IT şi comunicaţii, aplicaţii software, pregătirea salariaţilor şi standardizarea proceselor şi metodelor de lucru care vor fi derulate prin intermediul acestui centru", a afirmat McInerney, citat de Mediafax.
Centrul regional din Cluj-Napoca va derula o parte din funcţiile departamentelor IT, financiar şi de operaţiuni ale ING din România şi alte şase ţări din Europa Centrală şi de Est.
Prin înfiinţarea centrului regional, ING va facilita crearea a 300 de noi locuri de muncă pe piaţa locală până la finele acestui an, urmând ca numărul lor să crească la circa 1.000, până în 2013. "Avem peste 120 de angajaţi în centrul din Cluj-Napoca, cea mai mare parte fiind români, dar şi salariaţi din alte ţări, cum ar fi Cehia", a spus McInerney.
Parte a unui proiect regional lansat în 2008, crearea ING Service Center Europe are ca obiectiv raţionalizarea şi optimizarea operaţiunilor din regiune, îmbunătăţirea serviciilor pentru clienţi şi creşterea eficienţei activităţii de asigurări de viaţă. "Alegerea locaţiei pentru centrul regional a fost un proces complex. ING a analizat locaţii din Ungaria, Polonia, Asia, America Latină sau Brazilia. Opţiunea Cluj-Napoca a luat în calcul faptul că oraşul este un important centru universitar, care va asigura forţa de muncă necesară în următorii ani, una calificată de altfel, cunoscătoare de limbi străine. În plus, şi costul forţei de muncă a contat în alegerea locaţiei", a mai spus reprezentantul ING.
ING Service Center Europe din Cluj-Napoca va unifica activităţile departamentelor f