DS3 este cel mai mic model al noii game Citroen, o linie de produse aparte, cu un design atragator si materiale premium.
Noul Citroen DS3 ataca segmentul in care Mini face regulile si in care Alfa MiTo sau Audi A1 incearca sa se impuna.
DS3 vine cu un design indraznet si o gama larga de elemente pentru personalizare, la fel precum Mini. Modelul afiseaza o grila fata de dimensiuni mari, cu linii verticale de LED-uri pe lateralele spoilerului, insa cel mai mult atrage atentia linia laterala.
Posibilitatile de personalizare exterioara includ plafonul, care poate fi comandat in patru culori diferite fata de restul masinii, caroseria, carcasa retrovizoarelor si jantele. La exterior, in functie de versiunea aleasa, sunt propuse 38 de combinatii de culori pentru caroserie si plafon si pana la 12 modele de jante.
Clientii DS3 pot opta pentru una dintre cele patru teme de personalizare, Urban Tribe, Vibe, Zebra si Perle.
Interiorul este foarte elegant, insa fara influente retro. Clientii pot alege modelul plansei de bord, al terminatiei schimbatorului de viteze, dar si o gama larga de culori, texturi si materiale ale elementelor de interior.
Modelul de test oferit de Citroen Romania a fost un DS3 negru cu plafonul, oglinzile si jantele albe. In echiparea Sport Chic cu un motor pe benzina de 1,6 litri 150 CP, pretul este in jur de 20.000 euro cu TVA.
Echiparea Sport Chic beneficiaza in standard de scaune fata sport, eleron sport, jante de aliaj, sistem Hifi si Connecting box.
Cu cei 150 de cai putere DS3 ajunge la 100 km/h in 7,3 secunde. Viteza maxima este de 214 km/h. Consumul extraurban in timpul testului a fost de 5,3 litri la 100 km, iar urban in jur de 10 litri.
DS3 este un model reusit, care iti ofera senzatii tari pe soselele de munte cu multe curbe, nu te face sa calci frana ci sa accelerezi, stabilitatea fii