Romtelecom, al treilea furnizor de servicii TV pe piata locala, a intrat pe piata de televiziune digitala prin cablu prin intermediul NextGen, o companie lansata in 2008, serviciul fiind disponibil deocamdata in 15 orase. Investitia a fost de cateva sute de mii de euro, au declarat oficialii Romtelecom.
Prin acest serviciu care contine 85 de canale de televiziune si care costa 27 de lei (cu TVA), Romtelecom incearca sa atraga cu ajutorul NextGen cat mai multi abonati pe TV, compania fiind intr-o foarte mare competitie cu RCS&RDS si UPC Romania.
La achizitionarea serviciului, clientii primesc gratuit, in custodie, receptorul digital pentru un televizor si pana la patru luni gratuite pentru abonamentele incheiate pe o perioada pana la 26 de luni.
Abonatii pot opta sa adauge la canalele de baza si pachetul MAXPAK (HBO, HBO Comedy, Cinemax si Cinemax2), la tariful de 14 lei, cu TVA inclus.
Serviciile de televiziune digitala prin cablu sunt deocamdate disponibile in Giurgiu, Mangalia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Slobozia, Targoviste, Tulcea, Alba Iulia, Bistrita, Bucuresti, Campina, Cluj, Zalau, Tecuci, Urziceni, insa in urmatoarea perioada vor fi lansate si in alte orase.
NextGen ofera servicii de internet, televiziune prin cablu si telefonie fixa in 20 de orase si in peste alte 100 de localitati rurale.
Pana acum NextGen oferea televiziune doar prin cablu analogic, in timp ce abonatii Romtelecom puteau viziona programele TV prin serviciul de televiziune digitala prin satelit (DTH) si cel prin protocolul de internet (IPTV).
“Este vorba de doua companii diferite, cu infrastructuri diferite, fiecare dintre acestea avand specificul sau. In plus, ofertele Romtelecom si NextGen se adreseaza unor publicuri diferite, cu nevoi specifice, completandu-se”, au explicat reprezentantii Romtelecom de ce au lansat aceste servici