Turiştii aflaţi în concediu în staţiunile de la Marea Neagră au reclamat starea unor spaţii de cazare, aceştia fiind nemulţumiţi, în principal, de igrasia şi gândacii din camere.
Comisarul-şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Constanţa, Dionisie Culeţu, a declarat joi, într-o conferinţă de presă, că problemele semnalate de turiştii din sudul litoralului au apărut din cauza personalului insuficient din unele unităţi hoteliere.
„Au fost dese situaţii şi reclamaţii, mai ales pe partea de sud a litoralului, în care turistul a semnalat faptul că nu i se serveşte masa într-un timp adecvat, din cauza lipsei de personal, precum şi situaţia precară a camerelor, uneori chiar sub orice critică, tot din cauza lipsei de personal adecvat calificat", a afirmat Dionisie Culeţu. El a explicat că turiştii s-au plâns de igrasia din camerele de hotel, de păianjeni, gândaci, lipsa apei calde, uşi de la baie care nu se închideau bine, instalaţii ruginite, scurgeri înfundate, nerespectarea orei de începere a căzării, fiind cazuri în care turiştii care au aşteptat câte 6-7 ore pentru a se putea caza tot din cauza personalului insuficient. Comisarul-şef adjunct al CJPC Constanţa a precizat că cele mai multe astfel de probleme au apărut în sudul litoralului.
„Cele mai multe nereguli de acest gen au fost în partea de sud, Neptun, Saturn, Jupiter, Venus, mai puţin în Mamaia. Aici au fost alt gen de reclamaţii, pe servicii nealimentare, turişti care nu au fost lăsaţi să-şi aşeze cerceafurile pe plajă, s-a mai reclamat schimbarea tarifelor de închiriere a şezlongurilor fără afişarea acestora", a mai spus Dionsie Culeţu. El a mai afirmat că o altă problemă cu care s-au confruntat turiştii în staţiunea Mamaia în acest sezon estival a fost legată de întreruperea curentului electric, din acest motiv fiind sancţionate atât Enel Dobrogea, cât şi