Constructorul auto francez Renault se pregăteşte să asambleze în acest an 660.000 de automobile low-cost, majoritatea la divizia Dacia din România, cu 100.000 de unităţi mai mult decât în 2009, informează cotidianul francez La Tribune, citând o serie de directori din conducerea grupului Renault.'Vom produce 660.000 de automobile low-cost în 2010, faţă de 560.000 de unităţi anul trecut', a declarat, pentru La Tribune, responsabilul pentru low-cost de la Renault, Gérard D&ea
Constructorul auto francez Renault se pregăteşte să asambleze în acest an 660.000 de automobile low-cost, majoritatea la divizia Dacia din România, cu 100.000 de unităţi mai mult decât în 2009, informează cotidianul francez La Tribune, citând o serie de directori din conducerea grupului Renault.
'Vom produce 660.000 de automobile low-cost în 2010, faţă de 560.000 de unităţi anul trecut', a declarat, pentru La Tribune, responsabilul pentru low-cost de la Renault, Gérard Détourbet.
În prezent, la uzina de la Piteşti se lucrează în trei schimburi, iar această uzină a ajuns la un nivel maxim de 350.000 de autovehicule pe an. În ajutorul uzinei din România ar urma să vină uzina de la Tanger, care este în prezent în construcţie, unde ar urma să fie asamblate 170.000 de automobile low-cost pe an. Însă, uzina din Maroc nu va demara producţia decât în 2012.
Între timp, directorul general de la Renault, Patrick Pelata, a dezvăluit pentru La Tribune succesul de care se bucură Duster, primul 4x4 low cost.
'Am primit până acum 67.000 de comenzi din Europa, aproape dublu faţă de ceea ce preconizam', a declarat Pelata, adăugând că Renault va produce în acest an 80.000 de Duster.
Fabricat în România, Duster ar urma să fie produc şi în Brazilia, de la mijlocul lui 2011, în Rusia, de la sfârşitul lui 2011, în Columbia, undeva în cursul anului