* începând din această lună, documentele care se eliberau numai la sediul Ministerului Sănătăţii se pot solicita la direcţiile de sănătate publică * este vorba de certificatele de conformitate, cele care atestă obţinerea titlului de medic/medic dentist/farmacist/ medic specialist sau primar, adeverinţele de abilităţi dobândite
Ministerul Sănătăţii anunţă că a simplificat modul de eliberare a documentelor necesare activităţii personalului medical şi a eficientizat sistemul circuitului documentelor. Concret, începând din această lună, documentele care se eliberau numai la sediul Ministerului Sănătăţii, ca de exemplu certificatele de conformitate, cele care atestă obţinerea titlului de medic/medic dentist/farmacist/ medic specialist sau primar, adeverinţele de abilităţi dobândite, se pot solicita la direcţiile de sănătate publică. La sediul acestor instituţii se depun şi se eliberează aceste acte. Reprezentanţii MS spun că măsura vine în sprijinul medicilor, farmaciştilor şi asistenţilor medicali care, începând cu luna septembrie, sunt scutiţi de drumurile pe care le făceau la Bucureşti pentru a depune sau a ridica actele necesare activităţii lor.
Direcţiile de sănătate publică preiau solicitările privind eliberarea diverselor documente. Preluarea dosarelor se face după verificarea actelor depuse, urmând a fi înregistrate numai dosarele care conţin documentaţia completă. Dacă dosarul este transmis prin poştă direcţiei de sănătate publică, dosarul se înregistrează, se verifică şi dacă este incomplet în termen de 5 zile lucrătoare se comunică solicitantului actele suplimentare care trebuie depuse.
Dosarele complete se vor comunica Ministerului Sănătăţii, prin poşta militară, în termen de 5 zile lucrătoare. Dacă există anumite situaţii deosebite, direcţia de sănătate publică va solicita consultanţă direcţiei de specialitate a Ministerului Sănătăţii tel