The ONE va ieşi pe 27 septembrie în versiune 3D, fiind prima revistă glossy de lifestyle feminin din România care scoate un număr folosind această tehnologie
Cititorii ediţiei din luna octombrie a revistei The ONE, care va ieşi pe piaţă în 27 septembrie, vor primi odată cu revista şi ochelarii 3D necesari pentru a admira imagini de cea mai bună calitate. Atât pictorialul de pe copertă, cât şi alte fotografii din interiorul revistei vor fi realizate cu ajutorul tehnologiei tridimensionale.
Andreea Esca, directorul editorial al The One, povesteşte de unde a plecat ideea revistei 3D. "Am găsit extraordinare filmările făcute de PRO TV în 3D, am admirat şi revista Vogue Italia pe septembrie care are astfel de imagini şi m-am gândit că putem face şi noi în România un asemenea proiect. Drept urmare, fotograful Gabriel Hennesy şi alţi colaboratori ai revistei au răspuns invitaţiei The ONE şi ni s-au alăturat în această aventură", a declarat Andreea Esca.
ProSport prezintă UEFA Champions League 3D
ProSport, primul cotidian de sport din România care a apărut în versiune 3D, îşi continuă aventura tridimensională. Luni, ProSport prezintă UEFA Champions League într-un format spectaculos 3D, informează un comunicat.
În săptămâna în care CFR Cluj şi Steaua pornesc la drum în Cupele Europene, ProSpotr arată care sunt cele mai importante momente ale românilor în Champions League în ultimii ani. Pentru ca cititorii să poată vizualiza corect imaginile din fotbal în cea mai bună calitate 3D, ProSport le oferă gratuit şi ochelarii speciali. Astfel ei vor putea vedea în trei dimensiuni cele mai frumoase faze, golurile memorabile şi rezultatele de excepţie, în ediţia de luni a ProSport Full 3D. (R.I.)
The ONE va ieşi pe 27 septembrie în versiune 3D, fiind prima revistă glossy de lifestyle feminin din România care scoate un număr fol