CEZ a pus un abonat să plătească 4.000 de lei ca diferenţe pentru curentul consumat, pe motiv că aparatul de înregistrare montat în 1992 de Electrica nu este conform. După ce omul a cheltuit bani şi timp pentru a demonstra că aparatul fusese legal montat, CEZ a anulat facturile. Şi l-a pus să semneze un act prin care renunţă la plângeri şi orice pretenţii de la firmă.
Doljeanul Ilie Roşu a văzut pe buzunarul său ce înseamnă să fii abonat al CEZ, furnizorul local de energie electrică. Zilele trecute, omul s-a prezentat la redacţia GdS, povestindu-ne un fapt incredibil: CEZ i-a băgat pe gât facturi de aproape 4.000 de lei, deşi este la zi cu plata facturilor lunare şi a celei de regularizare. Ilie Roşu locuieşte în satul Picăturile, comuna Murgaşi - Dolj. Omul face un ban cultivându-şi grădina din curtea casei. Nea Ilie se afla în grădină, când a primit vizita a doi funcţionari ai CEZ.
„Au venit şi au spus că trebuie să verifice contorul. Nici o problemă, i-am primit în casă şi le-am arătat unde se află. Le-am arătat şi bonul de mişcare pe care l-am primit la montarea contorului“, îşi începe Ilie Roşu povestirea. Nu mică i-a fost mirarea când funcţionarii CEZ i-au spus că acel contor nu este bun.
„Au spus că nu corespund sigiliile, acele plombe care se pun pentru a nu se umbla la el. Au întocmit la repezeală un proces-verbal şi mi-au tăiat curentul. Ulterior, am primit şi două facturi. Una, în valoare de 3.700 de lei - care ar fi pentru curentul electric consumat şi neînregistrat, iar alta, în valoare de 217 lei - reprezentând contravaloarea tarifului de prestări servicii. Vă daţi seama, e o sumă mare. Eu mi-am plătit totdeauna facturile la zi, chiar şi regularizarea, pentru ca acum să aflu că acel contor montat de cei de la Electrica nu ar fi bun. Ce vină am eu?“, a spus omul. În procesul-verbal de constatare întocmit de angajaţii CEZ (Cion