În loc să ajungă cu avionul la Timişoara, 145 de români au stat o zi şi o noapte la Budapesta. Cu o săptămână în urmă, alte sute de români au simţit pe propria piele cum e să ajungi cu 16 ore întârziere la destinaţie.
Marii operatori de curse low cost continuă să provoace emoţii puternice în rândul propriilor pasageri, dar şi al rudelor care îi aşteaptă la sol. De ieri dimineaţă, timp de 16 ore, 145 de români au simţit pe propria piele cum o simplă ceaţă le poate da viaţa peste cap. Românii călătoreau cu o cursă Valencia-Timişoara care trebuia să aterizeze în oraşul de pe Bega luni dimineaţa, în jurul orei 2.30. Din cauza condiţiilor meteo, aeronava nu a putut ateriza la ora stabilită, astfel că românii s-au trezit coborâţi din avion la Budapesta. Au fost invitaţi într-una dintre sălile de aşteptare.
Reacţie tardivă
„Am încercat să aflăm ce planuri au cei de la firma de transporturi aviatice. Mi se părea de bun simţ ca în următoarele zeci de minute să ni se pună la dispoziţie microbuze sau autocare. Eu am plătit ca să ajung la Timişoara. I-aş fi înţeles dacă vorbeau cu noi. Dar nu, cei de la companie nici măcar nu ne răspundeau la întrebări banale. Ni s-a spus să aşteptăm. Am stat şase ore, iar spre dimineaţă, fiecare persoană a primit un bon de opt euro şi o sticlă de apă. Dacă nu făceam gălăgie, nici măcar atât nu ştiu dacă primeam”, a spus Ana Maria Tudorache, una dintre pasagerele cursei Valencia-Timişoara. Mulţi dintre pasageri au renunţat să mai aştepte ajutorul celor de la Wizz Air şi apelat la taxiuri sau firme de transport pentru a se reîntoarce la Timişoara. Totul a fost plătit din propriul buzunar.
Situaţia a fost la fel de tensionată şi la sol, în Aeroportul Internaţional „Traian Vuia” din Timişoara, unde rudele pasagerilor aşteptau în zadar informaţii de la rudele lor, de la oficialii companiei aviatice sau de la