Astra, cea mai mare companie din piaţa asigurărilor după primul semestru, încearcă să îşi crească vânzările pe segmentul asigurărilor de viaţă, oferindu-le clienţilor care încheie o astfel de asigurare şi o poliţă de sănătate gratuită, fie pentru ei, fie pentru copiii lor. De asemenea, clienţii beneficiază de o reducere de 10% până la 15% a tarifului pentru asigurarea de sănătate care acoperă întreaga familie. Promoţia se desfăşoară până la sfârşitul lunii septembrie. Astra, controlată de omul de afaceri Dan Adamescu, s-a dezvoltat în ultimii ani în special pe segmentul asigurărilor generale şi mai puţin pe cel al asiguărărilor de viaţă, care reprezintă doar câteva procente din portofoliul total al companiei. Primele brute subscrise de Astra în primul semestru din acest an s-au ridicat la 575 de milioane de lei, în creştere cu 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în condiţiile în care întreaga piaţă de asigurări scade. Compania a accelerat în principal pe segmentul asigurărilor auto RCA (răspundere civilă obligatorie), dar a scăzut uşor pe segmentul Casco şi cel al asigurărilor de locuinţe.
Astra, cea mai mare companie din piaţa asigurărilor după primul semestru, încearcă să îşi crească vânzările pe segmentul asigurărilor de viaţă, oferindu-le clienţilor care încheie o astfel de asigurare şi o poliţă de sănătate gratuită, fie pentru ei, fie pentru copiii lor. De asemenea, clienţii beneficiază de o reducere de 10% până la 15% a tarifului pentru asigurarea de sănătate care acoperă întreaga familie. Promoţia se desfăşoară până la sfârşitul lunii septembrie. Astra, controlată de omul de afaceri Dan Adamescu, s-a dezvoltat în ultimii ani în special pe segmentul asigurărilor generale şi mai puţin pe cel al asiguărărilor de viaţă, care reprezintă doar câteva procente din portofoliul total al companiei. Primele brute subscrise de Astra în primul semestru d