O reclama la sutienul minune 3D, care reuseste sa dea efectul vizual ca sanii celei care il poarta sunt de doua ori mai mari decat in realitate a fost amplasat in statia londoneza Waterloo, creand confuzie in randul soferilor de sex masculin.
Institutul Soferilor Avanasti se teme insa ca promovarea sutienului 3D prin intermediul panourilor stradale ar putea avea un efect devastator si ar putea provoca accidente rutiere, asa cum s-a intamplat in 1994, in timpul campaniei "Hello Boys", cand modelul de origine ceha, Eva Herzigová, aparea intr-o reclama la un sutien push up, uitanadu-se jucausa la sanii ei si spunandu-le parca " Salut, baieti!".
Sutienul 3D costa 28 de lire sterline, iar reprezentantii companiei Wonderbra sunt de parere ca un panou 3D exprima perfect conceputul creatiei lor. Pentru a imbraca noul produs, Wonderbra a ales-o pe frumoasa brazilianca Sabraine Banado.
Purtatorul de cuvant al Societatii Regale pentru Prevenirea Accidentelor a declarat ca "Suntem ingrijorati mai mult de acele reclame care implica miscare, tip spot, deoarece incita soferii sa le urmareasca pana la sfarsit."
O reclama la sutienul minune 3D, care reuseste sa dea efectul vizual ca sanii celei care il poarta sunt de doua ori mai mari decat in realitate a fost amplasat in statia londoneza Waterloo, creand confuzie in randul soferilor de sex masculin.
Institutul Soferilor Avanasti se teme insa ca promovarea sutienului 3D prin intermediul panourilor stradale ar putea avea un efect devastator si ar putea provoca accidente rutiere, asa cum s-a intamplat in 1994, in timpul campaniei "Hello Boys", cand modelul de origine ceha, Eva Herzigová, aparea intr-o reclama la un sutien push up, uitanadu-se jucausa la sanii ei si spunandu-le parca " Salut, baieti!".
Sutienul 3D costa 28 de lire sterline, iar rep