Firma Lucky Trans Tour, înfiinţată în anul 1994, cu sediul în Mioveni, are ca principal obiect de activitate transportul intern şi internaţional de persoane. Impunerea pe piaţa naţională a transporturilor de persoane a avut loc la scurt timp după înfiinţarea firmei, un factor decisiv în acest sens fiind şi parcul de autocare Setra, Iveco, Man şi Mercedes-Benz clasificate la 3 sau 4 stele şi a fost confirmată prin rezistenţa faţă de concurenţa puternică ce se găsea pe ruta Piteşti-Bucureşti. Cu toate că, simultan, firma s-a implicat la nivel districtual oferind soluţii pentru transport, în judeţul Argeş pe rutele: Rucăr - Bucureşti, Lereşti - Bucureşti, Curtea de Argeş - Bucureşti, Câmpulung - Bucureşti, Mioveni - Bucureşti, Poiana Rusului - Bucureşti, Cosmin Costache, general manager Lucky Trans Tour, este dezamăgit de piaţa transportului de persoane din România şi este hotărât să vândă compania până la finele acestui an. “Colaborarea cu Automobile Dacia Renault S.A. şi sateliţii acestuia a făcut ca firma Lucky Tour să se ridice la standarde de transport europene şi astfel a părut şi Continental Fast Line. Cea de-a doua companie de transport persoane doreşte să schimbe mentalitatea de pe piaţa de profil românească conform căreia departajarea între prestatorii de servicii este făcută de preţ”, ne-a declarat Cosmin Costache.
În ceea ce priveşte licitaţiile de traseu, managerul Lucky Trans Tour este un pic reticent. Pe lângă faptul că o nouă investiţie nu este tocmai la îndemâna oricui, iar pentru profitabilitate nu ar mai păstra chiar toate traseele de până acum din cauză că multe nu mai sunt profitabile. “Transportul de persoane a scăzut mult în ultimii doi ani, ţinând cont de banii pe care trebuie să-i încasăm de la stat pentru pensionari şi persoanele cu handicap, plus forţa de muncă care s-a diminuat enorm şi atunci nu mai avem nici pe cine să transport