Graham Kilbane, directorul general al Omilos: Un mix bun înseamnă ancore puternice de fashion. Trebuie să ai o ofertă de branduri care se adresează venituriilor medii spre mici, deoarece salariile sunt încă mici comparativ cu alte pieţe europene Graham Kilbane, directorul general al companiei cipriote de dezvoltare imobiliară Omilos, a demarat construcţiile pentru mallul Era Shopping Park din Oradea şi se pregăteşte să înceapă proiectul mallului din Iaşi, pentru ambele având deja asigurat un grad de ocupare de circa 50%.
"O parte din mallul din Oradea va fi inaugurat la sfârşitul acestui an, iar centrul comercial din Iaşi va fi gata la sfârşitul lui 2011. Vrem să atragem retaileri importanţi de fashion, cum sunt Zara sau H&M, jucători care cu siguranţă în 2-3 ani se vor extinde cu mai multe magazine în provincie. Scenariul ideal ar fi ca până în 2013 să stabilizăm businessul în ceea ce priveşte gradul de ocupare. Acela va fi momentul ideal să vindem pentru că atunci şi interesul investitorilor va fi mai mare, cu siguranţă", a declarat pentru ZF Graham Kilbane, care nu dă detalii despre numele viitorilor chiriaşi.
Până atunci ciprioţii fac calcule pentru a eficientiza activitatea, pentru a reduce costurile cu construcţiile, dar mai ales pentru a găsi cel mai bun mix de chiriaşi pentru cele două parcuri de retail pe care le deţin, "într-o perioadă în care contractele se semnează mai greu, iar dezvoltatorul trebuie să aibă o abordare pragmatică din cauza perioadei financiare dificile".
"Un mix bun înseamnă ancore puternice de fashion. Trebuie să ai o ofertă de branduri care se adresează venituriilor medii spre mici, deoarece salariile sunt încă mici comparativ cu alte pieţe europene. Cu mărci precum Zara sau H&M sau cu discounteri există o posibilitate mult mai mare ca omul să fie tentat să intre în fiecare din aceste magazine şi să lase