Primul magazin de tip “pop-up” din România a fost deschis pe Calea Victoriei
O astfel de metodă are acelaşi impact cu o reclamă la televizor, dar costurile sunt mult mai scăzute
Retailul românesc trebuie să se adapteze rapid noilor condiţii ale societăţii moderne, pentru a atrage atenţia consumatorilor din ce în ce mai grăbiţi, într-un mod dinamic şi inovator, iar jucătorii din industrie s-au gândit că lansarea magazinului pop-up în România ar fi o idee bună pentru promovare.
„Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioadă limitată, de la o zi până la 30 de zile, de către retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate şi elementul-surpriză caracteristice unei promoţii. De obicei, un pop-up store este mai puţin costisitor decât o reclamă la televiziune, iar efectul este acelaşi”, a explicat Carmen Ravon, consultant în cadrul King Sturge.Astfel, în Bucureşti a fost deschis primul magazin de tip “pop-up” din România pe Calea Victoriei şi se numeşte Syoss Hair Academy, tranzacţie de închiriere intermediată de King Sturge.“Este primul magazin de acest fel din România şi ne bucurăm că am reuşit să facilităm promovarea acestui concept pe piaţa de retail locală“, afirmă Carmen Ravon de la King Sturge. Syoss Hair Academy, lansat de Henkel, va funcţiona într-o locaţie proeminentă, la fostul magazin Versace Jeans de pe Calea Victoriei, pe o perioadă de 30 de zile. Proprietarii, mult mai flexibili în ultimii 2 ani “Deschiderea unui magazin pop-up este un lucru dificil atât pentru chiriaşi, cât şi pentru proprietari, problemele evidente fiind alegerea locaţiei care conferă vizibilitate maximă şi amenajarea spaţiului, care trebuie să fie predat astfel încât să permită începerea imediată a activităţii. Calea Victoriei, asemeni altor artere importante din