BMW 335 i şi Adelina Pestriţu, fiecare cu fanii ei. Maşina pentru cei 306 cai-putere, iar manechinul pentru felul în care arată
BMW Seria 3 Coupe facelift. Faruri un pic schimbate, led-uri cu lumină albă. Şi la interior mici modificări. Nimic special pînă acum. Emoţiile te cuprind repede pentru că vorbim de un motor 335 i. Vîrful gamei, folosit în premieră pe BMW Seria 3, un Twin Power Turbo, cu 6 cilindri în linie. Puterea motorului este de 306 CP, iar cuplul motor maxim este de 400 Nm.
Pulsul se accelerează cînd ai prima întîlnire cu maşina, mai ales că partenera ei era Adelina Pestriţu, una dintre manechinele de top din România. BMW 335 i Coupe era echipat Performance, cam acelaşi lucru cu kit-ul M3. BMW Performance este cel mai important tuning de fabrică. Îţi poţi comanda orice pentru maşina ta, însă bagi mîna adînc în buzunar pentru fiecare poftă. Dovada? Maşina testată avea pe ea accesorii în valoare de 15.686 de euro. Bineînţeles, evacuarea nu mai este aceeaşi. Novice să fii şi tot îţi dai seama că ai parte de o fiară ascunsă sub capotă imediat după prima cheie. Sunetul este puternic şi gutural. Face zgomot aproape la fel ca o maşină de curse, doar volumul a fost dat mai încet.
Despre cum merge 335i ce să spui de rău? Că e extrem de rapidă? Că accelerează de rupe asfaltul de sub roţi? Că e un pic rigidă datorită suspensiilor tari? Că are o direcţie foarte precisă? Că te dai greu jos din ea din cauza scaunelor Recaro, care au marginile de susţinere foarte înalte? Dar cine stă incredibil de bine în viraje datorită acestora ? Şi nu eşti într-o maşină de raliuri!
Un drive test făcut în capitala României cu un BMW cu 4 roţi imense, cu nişte cauciucuri care aveau un talon de două degete. Păi, mare grijă la parcări pentru că buza jantelor este un pic ieşită în afară. Să mai spunem de gropi? Noroc că pînă la Sna