Isteria vânzărilor maşinilor “low-cost a mărcii Renault”, aşa cum numesc ei Dacia Duster, a dus preţul unui autovehicul de teren la mâna a doua la un nivel peste cel al unuia nou
Articolele postate pe site-ul de specialitate caradisiac.com, autoconsiderat “primul site de informaţii automobilistice”, ne critică pentru întârzierile de până la şapte luni în livrarea autovehiculelor, dar şi pentru că, preţul unor maşini la mâna a doua, despre care se spune că au 0 kilometri şi extraopţiuni, ajung să coste chiar mai mult decât una nouă. Cu alte cuvinte, specialiştii francezi în informaţii automobilistice vehiculează ideea achiziţiei de Duster noi pentru a fi revândute la un preţ cu aproape 1.100 euro mai mare decât cel al fabricii, “sărind” astfel peste timpul de aşteptare de 7 luni de la momentul comenzii. Semnatarii articolului precizează că au găsit anunţuri pentru versiunea 1.5 dCi 110 4x2, la un preţ de 17.290 euro, cu 1.090 euro mai scump decât preţul oficial, care este de 16.200 euro şi că modelul “defunct” 1.5 dCi 85 este găsit, în funcţie de versiune (Ambience, Winner), dar la preţuri cu 1.800 euro – 2.800 euro mai mult decât preţul iniţial. Da, de ce puţin arată tipul? Şi nu cred că kilometrajul este aproape de 0. “În unele cazuri, maşinile se apropie sau depăşesc 10.000 km!”, se arată în articol.
”Cei care au sperat să facă o afacere bună în aşteptarea sosirii Duster-ului la mâna a doua o vor face pe timpul şi cheltuiala lor. Ar putea fi într-adevăr, un câştigător. Dar, cea mai bună afacere în acest moment este de a aştepta şapte luni pentru a avea un Duster nou”, notează specialiştii francezi.
Isteria vânzărilor maşinilor “low-cost a mărcii Renault”, aşa cum numesc ei Dacia Duster, a dus preţul unui autovehicul de teren la mâna a doua la un nivel peste cel al unuia nou
Articolele postate pe site-ul de