Alexandru Popa: Meseria de şofer profesionist nu este una uşoară
Prezentă pe piaţă din anul 1994 ca firmă de comercializare de piese şi accesorii auto pentru vehicule de mare tonaj, Com Divers Auto şi-a schimbat obiectul de activitate în 2003, devenind transportator internaţional de mărfuri, cu o flotă de 154 de camioane şi 35 de vehicule subcontractate, şi contracte cu clienţi importanţi precum Dacia-Renault.
În 2009, Com Divers Auto a sărbătorit cei 15 ani într-un sediu nou care include şi un service de ultimă generaţie, fiind terminat în doi ani, cu o investiţie de peste un milion de euro.
Alexandru Popa, director de transport, lucrează la Com Divers Auto de zece ani, încă de când firma avea doar 20 de camioane şi vede transportul de astăzi mult mai interesant, mai captivant, mai expansionist. “Cred că am trecut prin toate momentele din istoria transportului românesc: camioane second-hand, cozi la autorizaţii şi restricţii impuse de acestea, probleme la trecerile de frontieră, etc. Ne-am dezvoltat şi am ajuns la 154 de camioane în acest moment. S-au ridicat unele bariere, dar s-au pus altele: controale stricte pentru şofer şi pentru marfă, maşini, firmă, o mulţime de responsabilitati”, ne-a relatat acesta. Forţa de muncă nu mai este atât de problematică pentru firmele de profil Pentru firmele de transport, un important avantaj al actualei situaţii este legat şi de forţa de muncă, care nu mai este atât de problematică. Faptul că această criză duce la îngheţarea investiţiilor şi, pe de altă parte, forţa de muncă se stabilizează, devine mai accesibilă, oferă oportunităţi în ceea ce priveşte organizarea internă a companiilor. „În acest sens acordăm o atenţie deosebită pregătirii profesionale, fiecăruia dintre noi. Meseria de şofer profesionist nu este una uşoară. De aceea, noi credem în şansa fiecăruia, apreciem efortul şi dorinţa de a î