Municipalitatea a tras linie la lucrările efectuate pe acordul-cadru încheiat în 2009 pentru modernizare şi reabilitare stradală, iar suma pe care o are de plată bate spre o sută de milioane de lei (1.000 de miliarde de lei - n.r.). În unele birouri, unde se munceşte exclusiv cu pixul, a rezultat că Primăria Craiova mai are de plătit constructorului, Delta ACM ‘93, aproximativ 50 de milioane de lei. În altele, unde funcţionarii vin doar la condică şi la sfârşitul programului, fiindcă în rest fac teren, a reieşit că primăria e datoare la Delta ACM ‘93 aproape 80 de milioane de lei. Practic, e şi normal să fie aşa, fiindcă la economişti ajung doar facturile, pe când inspectorii verifică volumul de lucrări. Directorul economic, Nicolae Pascu, spune că nu ştie ce datorie este la constructorul de drumuri, parcări şi trotuare care a amenajat Craiova în ultimii doi ani şi că la direcţia pe care o conduce statistica se face numai după facturi: „Eu pot să spun doar ce e facturat, adică suma după facturile care ajung la noi. Dar nu acum, mâine, fiindcă trebuie verificate facturile, ca să nu greşim“. Contactat telefonic, viceprimarul Mărinică Dincă a spus că nu ştie suma pe care o are de achitat oraşul către Delta. În birourile de întreţinere a drumurilor, recent comasate şi bine ascunse prin sediul de la Palace al primăriei, bate vântul. „Nu am reuşit să găsim pe nimeni care ar putea să ne furnizeze informaţiile solicitate de dumneavoastră“, a spus purtătorul de cuvânt al Primăriei Craiova, Carmen Licu, referindu-se la colegii săi de la drumuri. Până „mâine“, cea mai aproape de adevăr rămâne varianta de 79 de milioane de lei, sumă avansată de „pălmaşii“ care aprobă devizele. Oricum ar fi, adunând la sumele vehiculate restanţele primăriei către Termoficare, de exemplu, de 9 milioane de lei, către RAADPFL, de 2,5 milioane de lei, şi către Salubritate, şi dacă luăm în calcul grad