Un studiu recent dat publicitatii de Media IQ ne arata ca Elena Udrea este, de departe, cel mai mediatizat poltician roman, devansand nu numai liderii propriului partid, ci si pe cei ai Opozitiei, care numai de lipsa de atentie si afectiune a televiziunilor de stiri, de exemplu, nu se pot plange.
Studiul, realizat intre 7 martie si 9 septembrie, ne arata ca in perioada vizata Elena Udrea a beneficiat de 8.088 de aparitii in cele 780 de surse media monitorizate, urmata fiind de presedintele PSD Victor Ponta, cu aproximativ 7.400 de aparitii, de senatorul Mircea Geoana, cu putin peste 6.000 de aparitii si de presedintele PNL, Crin Antonescu cu aproape 4.900 aparitii.
Aceasta mediatizare nu reflecta nici anvergura politica a d-nei Udrea, nici multimea de proiecte care nu ar lasa-o sa puna geana pe geana si nici competenta in functie a domniei sale. Ea reflecta un singur lucru: ca Elena Udrea a avut inteligenta sa transforme un handicap initial intr-un avantaj, care i-ar putea aduce beneficii uriase.
Actualul ministru al Dezvoltarii Regionale si Turismului a pornit cu stangul in relatia cu presa, de la acea prima confruntare cu Robert Turcescu incheiata cu o monumentala gafa din care reiesea, in toata splendoarea ei, incultura, cel putin politica, a d-nei Udrea. Apoi, totul, de la tinuta la anturajul domniei sale, de la pozitia ocupata la Palatul Cotroceni la barfele aferente acesteia, a devenit subiect de prima pagina.
Uneori la comanda, dar adesea si din autentic dezgust sau revolta, presa de toate felurile a facut din d-na Udrea o autentica tinta: de la balerinii albi purtati la inundatii, pana la poseta valorand cel putin cat 10 salarii medii pe economie, de la mop si sarma, la ancheta din Parlament, de la contractul cu BRD pana la scandalul frunzei, fiecare gest, fiecare cuvant, fiecare grimasa, fiecare pas al Elenei U