“Îmi pare bine că nu ne cunoaştem!”
Am primit ieri, pe adresa de e-mail a redacţiei, o scrisoare din partea unui locuitor din cartierul Dâmbu din Târgu-Mureş care s-a adresat cu o zi înainte conducerii Energomur, pentru a solicita explicaţii pentru lipsa apei calde promisă locatarilor printr-un afiş amplasat la intrarea în bloc. Reproducem, în rândurile de mai jos, mesajul cititorului nostru, precum şi schimbul de corespondenţă dintre acesta şi Andrea Bauer, director general al Energomur Târgu-Mureş.
“Bună ziua,
Numele meu este Marcel Stan şi locuiesc în Târgu-Mureş în cartierul Dâmbu. Mă adresez redacţiei ziarului Zi de zi. Sunt un client al Energomur care la un moment dat a scris un mail către această instituţie. Mai jos este răspunsul primit de la doamna director. Mi se pare de o impertinenţă dusă la extrem atâta timp cât sunt unul dintre cei care îi plătesc salariul acestei doamne (şi mă menţin la un limbaj civilizat). Vă rog să vă implicaţi în această situaţie. Continui să cer demisia doamnei director. În ataşament vă pun şi o poză a afişului care este pe uşa blocului unde locuiesc. În speranţa că această problema reprezintă un interes pentru dumneavoastră, vă asigur de întreaga mea consideraţie.
Cu stimă,
Marcel Stan”
Marţi, 14 septembrie, 1:21 PM
From: Marcel Stan. To: Energomur
“Am înţeles că aşa trebuie făcut să înceapă probe de presiune, dar apa caldă când o să primească cei care au ghinionul să stea în cartierele unde sunt cele cinci centrale la care s-a oprit gazul? Oricum ruşinea este un cuvânt care nu este înţeles de doamna directoare. Aşa ceva nu am mai întâlnit. Atâta lipsă de bun simţ şi nesimţire şi impertinenţă, toate adunate într-un singur om. De ce nu vă daţi demisia? Aşa ar trebui şi poate că lumea v-ar ierta pentru unele lucruri. Dar aşa nu mai aveţi nici o şansă. Cum rămâne cu afişul de