Deoarece antreprenoriatul castiga tot mai mult teren in Romania, iar efectele perioadei de criza au accentuat interesul multor profesionisti pentru deschiderea propriei afaceri, a aparut pe piata locala un serviciu de consultanta si asistenta online care ajuta antreprenorii sa-si vanda business-ul. Afla mai multe despre BizSuport dintr-un interviu cu managing director-ul companiei, Adriana Suba.
"Fiind vorba de o companie de consultanta, cea mai importanta parte a capitalului a fost alocata catre formarea unei echipe de profesionisti, si mai putin catre active fixe. Cea mai mare parte a investitiei, circa 10.000 euro, a reprezentat-o insa dezvoltarea portalului www.biz-suport.ro, prin care punem la dispozitie instrumente utile pentru antreprenori si investitori, cat si o platforma cu anunturi dedicate exclusiv segmentului de afaceri", explica Adriana Suba, managing director al BizSuport, companie formata dintr-o echipa de specialisti cu experienta de 5 – 6 ani in managementul de consultanta si asistenta M&A (fuziuni si achizitii).
Desi a lansat BizSuport intr-un context economic dificil, pe o piata caracterizata de o competitie crescuta, Adriana Suba este de parere ca recesiunea a reprezentat un moment de oportunitate.
"Tot mai multe companii mici si mijlocii resimt nevoia de consultanta specializata in afaceri. Companiile locale de pe piata de profil sunt in general concentrate exclusiv pe marii jucatori de pe piata, in timp ce segmentul afacerilor mici si mijlocii este practic neacoperit, la acest moment", explica ea.
In plus, dupa cum arata managing partner-ul companiei, in general, lansarea unei afaceri intr-o perioada de recesiune aduce si oportunitati majore. Costurile mai scazute pentru demarare si functionare, puterea de negociere mai ridicata in fata furnizorilor, accesibilitatea resurselor sau posibilitatea identificarii de noi