Compania Romtelecom este interesată să achiziţioneze orice drept de difuzare TV din zona de sport care i-ar determina pe potenţialii clienţi să se aboneze la serviciul de televiziune digitală Dolce, a declarat, marţi, directorul de strategie şi dezvoltare al operatorului, Ovidiu Ghiman."Fără drepturi de difuzare TV relevante, nu poţi să dezvolţi cu succes un canal tematic cum este Dolce Sport. Vrem să devenim lideri şi vom face eforturi în această direcţie", a spus Ghiman, la
Compania Romtelecom este interesată să achiziţioneze orice drept de difuzare TV din zona de sport care i-ar determina pe potenţialii clienţi să se aboneze la serviciul de televiziune digitală Dolce, a declarat, marţi, directorul de strategie şi dezvoltare al operatorului, Ovidiu Ghiman.
"Fără drepturi de difuzare TV relevante, nu poţi să dezvolţi cu succes un canal tematic cum este Dolce Sport. Vrem să devenim lideri şi vom face eforturi în această direcţie", a spus Ghiman, la lansarea oficială a canalului Dolce Sport.
El a adăugat că partidele de fotbal din Liga a II-a au înregistrat o audienţă de 1,2 puncte de rating, adică aproape 150.000 de telespectatori. "Cifra este una bună şi ne-a suprins foarte plăcut", a spus Ghiman.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat, marţi, companiei Romtelecom Dolce SA licenţe audiovizuale pentru posturile TV Dolce Movie, Dolce Movie 2, precum şi pentru Dolce Sport 2.
"Vom avea şi canale de muzică în perioada următoare. Romtelecom Dolce va avea 4-5 canale TV până la finele acestui an sau în primele luni ale anului 2011", a spus Ghiman.
Romtelecom face parte din grupul elen de telecomunicaţii OTE, care deţine 54,01% din acţiunile companiei româneşti.
SURSA: Mediafax