Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat, miercuri, la Alba Iulia, că Germania, Franţa, Marea Britanie, Polonia sau Rusia sunt ţările cărora li se adresează în special oferta de turism din ţara noastră, nefiind ignorate şi alte pieţe, ca Statele Unite ale Americii sau ţări din Asia.'În special ne adresăm pieţei europene', a subliniat Elena Udrea, amintind de cele şase produse turistice cu care România este, potrivit unor studii, competitivă ast�
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat, miercuri, la Alba Iulia, că Germania, Franţa, Marea Britanie, Polonia sau Rusia sunt ţările cărora li se adresează în special oferta de turism din ţara noastră, nefiind ignorate şi alte pieţe, ca Statele Unite ale Americii sau ţări din Asia.
'În special ne adresăm pieţei europene', a subliniat Elena Udrea, amintind de cele şase produse turistice cu care România este, potrivit unor studii, competitivă astăzi, exemplificând cu circuitele, turismul balnear, turismul de aventură.
Ministrul a spus că litoralul nu se regăseşte printre aceste produse fiindcă 'nu este încă suficient de bine pregătit în aşa fel încât să fim competitivi'.
Cu toate acestea, Udrea a arătat că în această vară turismul pe litoral a crescut cu 5%, creştere care îi dă speranţa că 'dacă ne vom preocupa şi de dezvoltarea litoralului (...), va deveni şi acesta în timp competitiv'.
'Dacă vom continua să investim în infrastructură şi dacă vom avea un parteneriat cu autoritatea publică locală (...), aceste produse turistice vor aduce creşterea numărului de turişti, pentru că există un segment foarte amplu şi bine definit pe piaţa de turism a turiştilor care vin să cunoască noi locuri, istoria, tradiţiile locurilor în care merg. Pentru aceştia, România poate fi o destinaţie extraordinară, totul este să o pre