Romtelecom, numărul trei pe piaţa locală de servicii TV, a lansat oficial marţi seara postul Dolce Sport, care a început să emită de luna trecută, iar compania intenţionează să aibă în portofoliu 4-5 canale TV până la finele anului.
"Lansarea oficială a Dolce Sport va fi urmată în viitorul apropiat de introducerea unor noi canale TV tematice sub brandul Dolce, de muzică şi filme, care vor consolida poziţia de furnizor de divertisment a companiei prin care ne dorim să ne diferenţiem pe piaţă", a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv strategie şi dezvoltarea afacerii. Romtelecom a primit în această săptămână de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), licenţe audiovizuale pentru încă trei canale TV, Dolce Movie 1, Dolce Movie 2 şi Dolce Sport 2.
Strategia Romtelecom este de a atrage clienţi şi audienţă prin conţinut. De aceea, compania este interesată în a achiziţiona cât mai mult conţinut sportiv pentru Dolce Sport. "Ne dorim ca acest canal să reprezinte o alegere pentru clienţi. Pentru asta trebuie să existe un conţinut atractiv. Fără drepturi de difuzare TV relevante nu poţi să dezvolţi cu succes un canal tematic, cum este Dolce Sport. Vrem să devenim lideri şi vom face eforturi în această direcţie", a mai spus Ghiman. El nu a oferit detalii cu privire la bugetul Romtelecom pentru conţinut sportiv.
Romtelecom, care a devenit în mai puţin de patru ani numărul trei pe piaţa TV - cu puţin peste 900.000 de clienţi, are ca obiectiv să ajungă în 2012 numărul unu pe piaţă, depăşind astfel RCS&RDS, chiar dacă grupul deţinut de orădeanul Zoltan Teszari are 2,7 milioane de clienţi pe TV. Potrivit datelor de pe piaţă, Romtelecom ar fi investit 0,4 milioane de euro în achiziţionarea drepturilor de difuzare şi transmisia meciurilor din Liga 2 a campionatului românesc de fotbal pe parcursul sezonului 2010-2011. 32 de echipe se întrec în Liga 2 a Rom