- Politic - nr. 630 / 16 Septembrie, 2010 Mai la inceput am crezut ca nu am auzit bine! Mai apoi, dupa ce acela care a facut afirmatia a repetat, totul a fost chiar foarte clar: kilometrul de autostrada facuta din acelasi material si dupa aceleasi metode de prin alte parti din Europa si din aceasta lume mare, in Romania costa, uneori, de cinci ori mai mult! Cu jumatate din pretul de la nord de Dunare, vecinii bulgari isi fac o splendida autostrada! Numai ca, pana sa ne revenim din uluiala, o alta avalansa a scenariilor de culise venea peste noi. In cadrul regiei respective, care se ocupa cu drumurile si autostrazile meleagurilor mioritice, sunt 15 (!) agronomi. Deci, fara sa avem acolo oameni de specialitate in domeniu, sa ne mai miram ca am ajuns, din 1989 incoace, in aceasta fundatura? Bine ar fi ca, acum cand, alaturi de alte sectoare ale economiei romanesti in suferinta, agricultura se afla la pamant (din noua milioane si jumatate de hectare de teren arabil cultivate fiind doar cu ceva mai mult de doua milioane!), proaspatul ministru Valeriu Tabara (care si-a implinit, din nou, visul si pofta sa se aseze in jiltul ministerial, sarind din fruntea PUNR in barca PDL!) sa-i incoloneze pe cei 15 si, cu "stangu', inainte, mars!", sa-i dirijeze spre pamanturile lasate in paragina, dupa 1989, cu gandul si cu fapta la viitoarea paine (mai ief-tina si mai buna!) a romanilor, a tarii! LAZAR LADARIU - Politic - nr. 630 / 16 Septembrie, 2010 Mai la inceput am crezut ca nu am auzit bine! Mai apoi, dupa ce acela care a facut afirmatia a repetat, totul a fost chiar foarte clar: kilometrul de autostrada facuta din acelasi material si dupa aceleasi metode de prin alte parti din Europa si din aceasta lume mare, in Romania costa, uneori, de cinci ori mai mult! Cu jumatate din pretul de la nord de Dunare, vecinii bulgari isi fac o splendida autostrada! Numai ca, pana sa ne reveni