Conform normelor în vigoare, nesemnarea actului înseamnă că debitorul acceptă în mod tacit
modificările. Data scadentă este 19 septembrie
Instituţia bancară îşi notifică însă clienţii asupra faptului că OUG 113/2009 a intrat în vigoare şi că neacceptarea poate fi anunţată până la 10 noiembrie
Clienţii au cerut ieri o întâlnire cu reprezentanţii RBS pentru a lămuri aceste neajunsuri
Modalitatea în care unele bănci înţeleg să-şi trateze clienţii lasă de multe ori de dorit. Fie că este vorba despre neinformare, fie o informare trunchiată sau alambicată (spre exemplu: "mai multe informaţii... sunt disponibile - în limba engleză - la ... ") persoanele care au apelat la serviciile bancare au de suferit de cele mai multe ori, pentru că nu pot interveni în timp util pentru a întoarce lucrurile în favoarea lor, aşa cum prevede şi legislaţia în vigoare.
Deşi duminică expiră termenul până la care băncile trebuiau să trimită clienţilor actele adiţionale contractelor de credit, pentru a se alinia condiţiilor impuse de OUG nr. 50/2010, Royal Bank of Scotland Romania nu a făcut încă acest demers. Această "neglijenţă", care în mod cert va fi interpretată în favoarea instituţiei bancare, pentru că nesemnarea actului adiţional înseamnă că debitorul acceptă în mod tacit noile prevederi, a stârnit nemulţumirea clienţilor RBS, care au cerut o întrevedere cu reprezentanţii băncii pentru a discuta aceste aspecte.
"Grupul clienţilor Royal Bank of Scotland România (RBS) merge în audienţă la sediul central RBS din Piaţa Montréal nr. 10, World Trade Center, Intrarea E, pentru că RBS nu a trimis clienţilor actele adiţionale, până în prezent. Toate persoanele membre ale acestui grup, aproximativ 200, au contractat unul sau mai multe credite de la RBS. Pe parcursul derulării acestora, au intervenit nemulţumiri legate de modul în care banca a înţeles să ap