Chiar daca suita Office 2010 a fost lansata in urma cu aproximativ trei luni, iar versiunea in limba romana abia saptamana trecuta, reprezentantii Microsoft pe plan local declara ca vanzarile din retail sunt peste asteptarile companiei.
"Vanzarile din segmentul de retail de Office 2010 se claseaza pe locul al doilea in istoria Microsoft Romania", a declarat Valentina Ion, information worker business group lead Microsoft Romania.
In prezent, principalii parteneri pe zona de retail prin care Microsoft isi vinde suita Office 2010 pe piata locala sunt eMag (primul magazin care a comercializat noile licente), Cel, PCfun, PcGarage, Media Galaxy, Domo, Cora, Carrefour etc.
Pretul unei licente porneste de la 599 lei pentru pachetul Office Acasa si pentru Scoala si poate ajunge si la 2.800 lei pentru suita Office Professional.
La nivel global, vanzarile initiale ale suitei Office 2010 au fost sub asteptari, desi acestea au fost mai mari decat tendintele inregistrate de versiunea anterioara - Office 2007.