Coca-Cola este cel mai valoros brand din lume, fiind urmat de IBM, Microsoft si Google, se arata in cel mai recent clasament.
In topul publicat de Interbrand, se arata ca brandul Coca-Cola valoreaza 70 de miliarde de dolari, in crestere fata de anul trecut cu 2%.
Cat despre IBM, aflat pe pozitia a doua, valoarea brandului este de 64 de miliarde de dolari, in cretere cu 7% fata de anul trecut. Tot cu 7% a crescut si valoarea brandului Micrsofot fata de 2009, ajungand sa valoreze 60 de miliarde de dolari.
Brandul Google a cunoscut o cretere de-a dreptul spectaculoasa, de 36%, ajungand sa valoreze 43 de miliarde de dolari.
McDonald's se afla in top pe pozitia a sasea, urmat de Intel, Nokia, Disney, HP, Toyota, Mercedes Benz, Gilette, Cisco, BMW.
Coca-Cola este cel mai valoros brand din lume, fiind urmat de IBM, Microsoft si Google, se arata in cel mai recent clasament.
In topul publicat de Interbrand, se arata ca brandul Coca-Cola valoreaza 70 de miliarde de dolari, in crestere fata de anul trecut cu 2%.
Cat despre IBM, aflat pe pozitia a doua, valoarea brandului este de 64 de miliarde de dolari, in cretere cu 7% fata de anul trecut. Tot cu 7% a crescut si valoarea brandului Micrsofot fata de 2009, ajungand sa valoreze 60 de miliarde de dolari.
Brandul Google a cunoscut o cretere de-a dreptul spectaculoasa, de 36%, ajungand sa valoreze 43 de miliarde de dolari.
McDonald's se afla in top pe pozitia a sasea, urmat de Intel, Nokia, Disney, HP, Toyota, Mercedes Benz, Gilette, Cisco, BMW.