Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a amendat RCS&RDS, cel mai important furnizor de servicii integrate de comunicaţii de la noi, cu 300.000 de lei pentru că nu şi-a notificat abonaţii în mod individual cu privire la introducerea unei taxe de mentenanţă, în valoare de 5 lei.„Dacă, până la data de 29 octombrie 2010, RCS & RDS nu-şi va notifica clienţii cu privire la introducerea acestei taxe, cu menţiunea expresă
Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a amendat RCS&RDS, cel mai important furnizor de servicii integrate de comunicaţii de la noi, cu 300.000 de lei pentru că nu şi-a notificat abonaţii în mod individual cu privire la introducerea unei taxe de mentenanţă, în valoare de 5 lei.
„Dacă, până la data de 29 octombrie 2010, RCS & RDS nu-şi va notifica clienţii cu privire la introducerea acestei taxe, cu menţiunea expresă în cuprinsul notificării că utilizatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul în termen de 30 de zile de la primirea notificării, fără plata niciunei despăgubiri, şi nu-şi va modifica contractul-cadru până la data de 19 septembrie 2010, va plăti amendă pentru fiecare zi de întârziere”, se arată într-un comunicat ANCOM.
„Furnizorii de servicii de comunicaţii electronice trebuie să înţeleagă că au anumite obligaţii în relaţia cu utilizatorii şi să îşi asume responsabilităţile ce le revin”, a declarat preşedintele ANCOM, Cătălin Marinescu.
Din momentul primirii notificării din partea RCS & RDS, utilizatorii finali abonaţi ai companiei vor avea la dispoziţie 30 de zile pentru a alege între renunţarea la contractul încheiat cu furnizorul, fără a plăti nicio despăgubire sau rămânerea în contract.
RCS & RDS are obligaţia de a restitui integral utilizatorilor care, ulterior primirii notificării, doresc