UPC România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii a anunţat astăzi lansarea unui nou portofoliu de produse care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi configura pachetul de servicii, reducând în acelaşi timp tarifele. „Fiecare client are posibilitatea de a-şi compune singur pachetul de servicii – 2Play sau 3Play – conform nevoilor sale. Suntem singurul operator de pe piaţă care oferă aşa ceva”, a declarat Dragoş
UPC România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii a anunţat astăzi lansarea unui nou portofoliu de produse care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi configura pachetul de servicii, reducând în acelaşi timp tarifele.
„Fiecare client are posibilitatea de a-şi compune singur pachetul de servicii – 2Play sau 3Play – conform nevoilor sale. Suntem singurul operator de pe piaţă care oferă aşa ceva”, a declarat Dragoş Militaru, Director Comercial UPC România.
„În conceperea noului portofoliu UPC am luat în calcul dinamica nevoilor si aşteptărilor consumatorilor, dorind să venim în întâmpinarea lor într-un context macro-economic dificil”, a mai spus Militaru.
Clienţii UPC au la dispoziţie peste 60 de combinaţii, însă există şi pachete predefinite.
În ceea ce priveşte televiziunea digitală, există trei abonamente Optim, care include 60 de canale şi are un preţ de 24,8 lei, Familia cu 93 de canale şi un cost de 37,2 lei şi Maxim care costă 62 de lei şi include 115 canale. În plus, opţiunile HD şi DVR pot fi achiziţionate acum de către toţi clienţii abonaţi la serviciul de televiziune digitală, indiferent de pachetul deţinut.
Viteze mai mari şi preţuri mai mici la Internet
UPC a crescut viteza la Internet şi a făcut o reducere de peste 30% faţă de costurile anterioare. Utilizatorii pot avea Internet gra