De ieri, 15 septembrie, CFR Călători şi-a majorat (alături de Metrorex) tarifele cu 8%. Sunt sigură că ştiaţi şi că vă bucuraţi deja că veţi plăti mai mult pentru aceleaşi condiţii. N-am mai fost cu trenul de anul trecut când am parcurs cei 700 de km între Bucureşti şi Satu Mare în 15 ore. Am avut totuşi noroc, acum am înţeles că e şi mai rău şi că până la Cluj (adică 500 de km) călătoria durează tot 15 ore. Sorina, prietena mea, care a fost recent la Cluj a avut ghinionul, ca, pe lângă lungile ore de aşteptare să nimerească un vagon inundat şi drept urmare a făcut o plângere scrisă CFR-ului.
Iată răspunsul (puteţi să-l citiţi în diagonală dacă vi se pare prea lung, concluziile oricum sunt aceleaşi):
Urmare reclamatiei dumneavoastra inregistrata la “Biroul Relatii cu Publicul” din statia Bucuresti Nord cu numarul 236/31.08.2010, in care sesizati intarzierea trenurilor A11632 la data de 30/31.08.2010, va comunicam urmatoarele :
-Întârzierile cu caracter de fenomen, ce se înregistrează pe tronsonul Brasov-Bucuresti, au loc din cauza lucrărilor de reabilitare a căii ferate, acestea fiind executate de către CNCF CFR SA, administratorul infrastructurii feroviare, în a cărui activitate intră şi organizarea circulaţiei. Precizăm că CFR Călători este un operator feroviar de transport, al cărui principal obiect de activitate este transportul călătorilor pe calea ferată şi care anunţă în mod constant atât pe site-ul propriu www.cfrcalatori.ro cât şi în mass-media modificările majore care apar în circulaţia trenurilor şi cauzele acestora. De asemenea, CNCF CFR SA informează publicul călător, în acelaşi mod, cu privire la activitea proprie.
-trenul A11632 la data de 30/31.08.2010 a sosit in statia Bucuresti Nord cu o intarziere de 280 de minute, deoarece pentru executarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii, a fost necesara scoaterea de sub ten