Tânărul a fost primit în echipa Băncii Transilvania după ce, în cadrul unui proiect demarat de instituţia bancară, a strâns cele mai multe semnături de la clujeni.
Proiectul „Clujul are Suflet”, prin intermediul căruia 215 tineri care provin din familii defavorizate sau cu probleme au acces la servicii de educaţie, consiliere etc a devenit cunoscut nu doar datorită mediatizării intense, ci şi a voluntarilor, care în 2007 au strâns 100.000 de semnături de susţinere a iniţiativei.
Cel mai bun
Tudor a fost cel mai harnic dintre voluntari, strângând aproape 2.000 de semnături. În final, celor mai harnici dintre aceştia li s-a oferit şansa de a alege să participe la un stagiu de pregătire în cadrul băncii ori să beneficize de un bilet la concertul formaţiei Rolling Stones, care a avut loc în acel an la Bucureşti.
Tudor, care atunci era student în anul I la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, secţia management- engleză, a fost curios ce fac angajaţii departamentului de marketing din cadrul BT, alegând astfel să se prezinte la interviu.
A fost angajat cu jumătate de normă, urmând ca după câteva luni să facă parte din departamentul de marketing, asta nu doar pentru că a strâns cele mai multe semnături, ci datorită faptului că prin pasiunea pe care o purta domeniului lucra cu plăcere în acest domeniu.
Era prima sa slujbă. „Nu mă aşteptam. Credeam că voi participa la un internship, după care mi se va mulţumi şi voi încheia”, şi-a amintit Tudor.
Alături de el a fost angajată şi prietena sa, alături care a strâns semnăturile pentru Clujul are Suflet.
Tudor se ocupă de siteurile băncii, de proiectele demarate de instituţie, dar şi de imaginea companiei pe internet. Nu s-a îmbogăţit de când lucrează la BT, însă e bucuros că de fiecare dată de sărbători reuşeşte să cumpere cadouri pentru cei dragi din banii p