Alexandrion Grup Romania lanseaza o noua marca de vinuri frantuzesti pe piata romaneasca si isi propune atingerea unei cote de 10% din piata de vin de import, intr-un interval de trei ani.
Pentru inceput, sub brandul Montrouge vor fi comercializate doua tipuri de vin: Merlot-ul Montrouge - vin rosu sec din Languedoc si Colombard Montrouge - vin alb demisec din Gasconia.
„Ne propunem ca intr-un interval de trei ani sa atingem 10% din piata de vin de import, in privinta volumului. Compania se va concentra in perioada urmatoare pe accesarea canalelor de distributie, a retailului clasic si modern si patrunderea in sectorul HoReCa. Deja, vinul Montrouge este distribuit in toate judetele prin intermediul sistemului de distributie”, declara Gyuri Eperjessy, director comercial Alexandrion Grup Romania.
Printre produsele companiei Alexandrion Grup, compania romaneasca cu distributie internationala se numara: Alexandrion, Brancoveanu, Cava d'Oro, Kreskova, Red Bowler scotch whisky si alte 20 de marci.
Acum un an, Alexandrion lansa pe piata Alexandrion Cola, care se incadreaza in categoria pre-mix, investitia ridicandu-se la aproximativ 500.000 de euro.