Descoperite în iarna lui 1492 de un marinar din trupa de expediţii a lui Cristofor Columb, trabucurile invadau deja Europa în 1520. După Războiul de Secesiune din 1860 devin simbolul clasei conducătoare a Statelor Unite.
În aceeaşi perioadă le creşte popularitatea în rândul oamenilor de afaceri din Marea Britanie şi Franţa. Mai mult, se instaurează o tradiţie - trabucul de după cină, asortat unui pahar de vin de Porto sau de brandy.
Trabucurile sunt din ce în ce mai populare şi la noi în ţară. Luna aceasta, la Bucureşti, Brands International va găzdui cea de-a patra Conferinţă Internaţională Anuală a Distribuitorilor Habanos S.A. din Europa de Est. La acest eveniment distribuitorii Habanos S.A. din toată Europa vor anunţa noutăţile din industria tutunului precum şi noi idei de marketing pentru a putea stabili strategii eficiente în vânzarea trabucurilor.
La eveniment vor participa vicepreşedinţii Habanos S.A., Javier Terres Ercilla şi Manuel Garcia Morejon, şi reprezentanţii Brands International, El Unico şi La Casa del Habano.
Câteva dintre noutăţile despre care se va vorbi la conferinţă sunt lansările noilor colecţii ale brandului - Cohiba Behike, Romeo Y Julieta wide Churchills, ediţia de colecţie Bolivar Gran Belicoso şi ediţiile limitate Montecristo Grand Edmundo, Partagas Serie D Especial şi Trinidad Short Robusto. Ca tendinţă, anul acesta brandul se orientează şi către targetul feminin. Motiv pentru care, spre final de an se va lansa o linie de trabucuri destinată în special acestei categorii - Romeo Y Julieta Mujer.
Descoperite în iarna lui 1492 de un marinar din trupa de expediţii a lui Cristofor Columb, trabucurile invadau deja Europa în 1520. După Războiul de Secesiune din 1860 devin simbolul clasei conducătoare a Statelor Unite.
În aceeaşi perioadă le creşte popularitatea în rândul oamenilor de afaceri din Marea Britanie