În februarie 2009 Moschino inaugura primul magazin virtual al brandului. Urma apoi să deschidă multe alte boutique-uri monobrand în Europa (Roma, Capri, Londra, Paris şi Berlin), Statele Unite (New York), Rusia (Moscova), Orientul Mijlociu, India, Orientul Îndepărtat.
Săptămâna trecută a avut loc lansarea primului boutique Moschino şi la Bucureşti, pe Calea Dorobanţilor la numărul 181. Magazinul monobrand este prezent în România în sistem de franciză şi a fost adus de Carmen Şeitan, acţionar unic al magazinului multibrand Distinto.
În boutique-ul de la Bucureşti se află pe rafturi colecţia de toamnă-iarnă 2010-2011. Imaginea noii linii se bazează pe reinventarea pieselor clasice de rezistenţă într-o viziune actuală, pe alocuri frapantă. Totul începe cu un cercel auriu circular susţinut de un clips care se metamorfozează într-o brăţară bidimensională, apoi într-o geantă, într-un sistem de închidere pentru o jachetă sau chiar într-un grafism aplicat pe o rochie sau o fustă din satin. Este vorba despre transformare, spune Rosella Jardini, directorul creativ Moschino. Un guler plisat poate fi şi o fustă rigidă, o geantă clasică devine o jachetă sofisticată, iar franjurii creează, prin suprapunere, rochii şi trenciuri nonconformiste. Inelele de aur înnobilează jachete de tweed, iar volanele rebele sunt domolite de corsete decorative.
În magazinul de pe Calea Dorobanţilor este prezentă şi colecţia nouă CheapAndChic care are ca target câteva personaje clasice urbane - pasionata de cumpărături, femeia de carieră, femeia-vedetă, dansatoarea şi "catwoman". Dacă femeia de afaceri are de ales între tonuri neutre de gri, sacouri cu două rânduri de nasturi, bustiere drapate şi rochii scurte elastice, femeia-vedetă îşi poate contura ţinuta cu pene Boa colorate şi rochii hiperbolă accesorizate cu trandafiri roz din satin şi aplicaţii aurii opulente.
În febru