"Suntem asaltaţi de reclamaţii", spune Irina Vasile, şefa serviciului financiar-bancar din cadrul ANPC, care a explicat penru capital.ro că cele mai dese reclamaţii se referă la existenţa comisionului de risc, în ciuda existenţei prevederilor OUG 50. Mai nou, reclamaţiile primite de ANPC sunt legate de Actele Adiţionale la contractele de credit. Conflictul dintre bănci şi clienţi a luat naştere din cauza faptului că OUG 50 este interpretată într-un fel de către bănci şi în
"Suntem asaltaţi de reclamaţii", spune Irina Vasile, şefa serviciului financiar-bancar din cadrul ANPC, care a explicat penru capital.ro că cele mai dese reclamaţii se referă la existenţa comisionului de risc, în ciuda existenţei prevederilor OUG 50. Mai nou, reclamaţiile primite de ANPC sunt legate de Actele Adiţionale la contractele de credit.
Conflictul dintre bănci şi clienţi a luat naştere din cauza faptului că OUG 50 este interpretată într-un fel de către bănci şi în alt fel de către clienţii acestora, spune Irina Vasile, adăugând totuşi că ANPC speră ca textul ordonanţei să treacă de Camera Deputaţilor fără modificări importante.
În ceea ce priveşte Actele Adiţionale, reprezentanta ANPC spune că acestea trebuie să aibă însemne oficiale sau număr de înregistrare şi că acestea nu au nicio valoare dacă nu sunt semnate de ambele părţi.
Cu toate acestea, un AA va intra în vigoare prin acceptare tacită, chiar dacă clientul nu-l semnează. În cazul în care AA ascunde clauze abuzive, acesta este nul.