Coca-Cola este cel mai valoros brand din lume, potrivit studiului "Best Global Brands" realizat de Interbrand, liderul internaţional în consultanţă de brand.
Cu o valoare de peste 70 mld. dolari (54 mld. euro), Coca-Cola rămâne liderul incontestabil al acestui clasament şi anul acesta, fiind urmat în top de IBM, cel mai mare furnizor de servicii IT din lume, a cărui valoare de brand se apropie de 65 de miliarde de dolari. De altfel, primele trei poziţii din ierarhie nu au suferit modificări faţă de anul trecut, astfel că locul al treilea este ocupat în continuare de Microsoft, gigantul software.
Topul primelor zece branduri este dominat de mărci din domeniul IT, iar Hewlett Packard intră pentru prima dată în clasamentul celor mai valoroase zece mărci. Un număr important de branduri s-au confruntat în 2010 cu probleme puternice, astfel că au ieşit din topul celor mai valoroase 100 de mărci realizat de Interbrand, aşa cum este cazul British Petroleum (BP). Toyota este cel mai valoros brand auto, situându-se anul acesta pe poziţia a 11-a, în cădere de pe locul 8 în 2009.
Coca-Cola este cel mai valoros brand din lume, potrivit studiului "Best Global Brands" realizat de Interbrand, liderul internaţional în consultanţă de brand.
Cu o valoare de peste 70 mld. dolari (54 mld. euro), Coca-Cola rămâne liderul incontestabil al acestui clasament şi anul acesta, fiind urmat în top de IBM, cel mai mare furnizor de servicii IT din lume, a cărui valoare de brand se apropie de 65 de miliarde de dolari. De altfel, primele trei poziţii din ierarhie nu au suferit modificări faţă de anul trecut, astfel că locul al treilea este ocupat în continuare de Microsoft, gigantul software.
Topul primelor zece branduri este dominat de mărci din domeniul IT, iar Hewlett Packard intră pentru prima dată în clasamentul celor mai valoroase zece mărci. Un număr important de