Orange, Vodafone şi Cosmote, cei mai importanţi operatori de telefonie mobilă de la noi, îi taxează pe utilizatorii care folosesc abuziv serviciul Relaţii cu Clienţii. Orange, Vodafone şi Cosmote principalii operatori de telefonie mobilă de la noi din ţară sunt asaltaţi zilnic cu apeluri de la utilizatori, care de cele mai multe ori nu au nevoie de asistenţă. Astfel, apelurile abuzive la serviciul Relaţii cu Clienţii i-a determinat pe operatori să-i taxeze pe cei care sună în
Orange, Vodafone şi Cosmote, cei mai importanţi operatori de telefonie mobilă de la noi, îi taxează pe utilizatorii care folosesc abuziv serviciul Relaţii cu Clienţii.
Orange, Vodafone şi Cosmote principalii operatori de telefonie mobilă de la noi din ţară sunt asaltaţi zilnic cu apeluri de la utilizatori, care de cele mai multe ori nu au nevoie de asistenţă. Astfel, apelurile abuzive la serviciul Relaţii cu Clienţii i-a determinat pe operatori să-i taxeze pe cei care sună în mod repetat.
Pe site-ul Orange, liderul pieţei locale de telecomunicaţii, se specifică că „orice utilizare a Serviciului Clienţi ce urmăreşte agasarea altor clienţi sau a angajaţilor Orange România, poate fi considerată abuzivă şi poate conduce la decizia de a înceta relaţia contractuală cu respectivul client.”
Atât abonaţi, cât şi utilizatorii de cartele pot suna la 411, respectiv 444, gratuit, însă dacă sună pentru a treia oară în interval de 30 de zile, chiar dacă sună în legătură cu o problemă reală, atunci transferul către un consultant este taxat cu 0,6545 euro/apel (TVA inclus).
Orange îi sfătuieşte pe cei care nu au reuşit să îşi rezolve problemele telefonic să se adreseze în scris companiei la adresa Serviciul Clienţi, bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, sector 1, Bucureşti.
Cosmote taxează cu 0,4063 euro/apel
Şi grecii de la Cosmote şi-au rezervat, începând din 29 iunie, drept