După modelul operatorilor aerieni tradiţionali, companiile low cost introduc cardul de credit cobranded, destinat celor care călătoresc mult. Prima mişcare a făcut-o Wizz Air. Dornic să biruie în competiţia de pe piaţa locală, operatorul low cost Wizz Air, a cărui cotă în România a ajuns la 49%, a decis să stimuleze vânzarea biletelor de avion printr-un card de credit în lei, branduit împreună cu BCR, a cărui limită de împrumut ajunge până la 20.000 de lei fără
După modelul operatorilor aerieni tradiţionali, companiile low cost introduc cardul de credit cobranded, destinat celor care călătoresc mult. Prima mişcare a făcut-o Wizz Air.
Dornic să biruie în competiţia de pe piaţa locală, operatorul low cost Wizz Air, a cărui cotă în România a ajuns la 49%, a decis să stimuleze vânzarea biletelor de avion printr-un card de credit în lei, branduit împreună cu BCR, a cărui limită de împrumut ajunge până la 20.000 de lei fără garanţii sau 100.000 de lei cu garanţii. Este, de altfel, prima mişcare de acest fel a unui operator aerian low cost în România. Wizz Air are un parteneriat asemănător cu Erste Bank în Ungaria. „Ne aşteptăm să emitem 3.000 de carduri până la finalul anului“, spune Igor Zganjer, directorul executiv al diviziei de carduri din cadrul BCR. „Sperăm ca într-un an de zile să avem 10.000 de posesori de astfel de carduri, cifră apropiată celei din Ungaria“, adaugă acesta.
Ca orice alt plastic bancar, şi Mastercardul BCR Wizz Air presupune costuri pentru client. În situaţia în care rambursezi suma utilizată în 12 rate, dobânda anuală este de 26,66%, adică ROBOR la trei luni plus marja băncii, de 19,5%. La toate acestea, se adaugă o taxă anuală de mentenanţă în valoare de 35 de lei.
Cum îl obţii şi de ce ai face-o
Ce presupune, mai exact, parteneriatul companiei aeriene cu instituţia financiară? Ca în cazul acordării oricărui alt ge