Săptămîna petrecută în arest de către patronul Realităţii TV l-a readus pe acesta în atenţia opiniei publice.
Personaj care mai degrabă preferă să stea „în umbră" pentru a-şi dirija afacerile, Sorin Ovidiu Vîntu, ca şi alţi milionari români care au avut, în ultimul timp, probleme cu legea, este pe punctul de a deveni un adevărat produs de marketing.
După modelul celebrului slogan „Free Gigi", din perioada în care finanţatorul Stelei, Gigi Becali, a fost reţinut pentru sechestrare de persoane, devenit între timp chiar şi domeniu pe internet, acum câteva dintre declaraţiile lui Sorin Ovidiu Vîntu, desprinse din transcrierile interceptărilor telefonice ale acestuia, tind să devină celebre.
Ziariştii de la revista „Kamikaze", foşti angajaţi ai lui SOV în perioada în care semnau în „Academia Caţavencu", le oferă cititorilor lor posibilitatea de a descărca pe telefoanele mobile ring-tone-uri cu replici ale lui Vîntu.
Între timp, pe Internet, în reţeaua de socializare Facebook, a apărut şi o pagină personală a lui Sorin Ovidiu Vîntu. Cum relaţia dintre omul de afaceri şi mediul online este una rece, bazată mai degrabă pe interes, interes de afaceri, este puţin probabil ca pagina de pe Facebook să îi aparţină acestuia. Despre Sorin Ovidiu Vîntu se ştie că se apropie foarte rar de calculator, instrument despre care se spune că îi este aproape complet străin.
Chiar şi aşa, faţă de alţi milionari care au trecut prin arestul de la Cercetări Penale, precum Gigi Becali sau Dan Diaconescu, SOV stă mult mai rău pe Facebook. Pînă în prezent, doar nouă persoane s-au încumetat să-i ceară prietenia miliardarului.