Conducerea RCS&RDS, cel mai mare jucator romanesc de telecomunicatii, cu aproximativ sapte milioane de utilizatori si afaceri de circa 400 de milioane de euro anul trecut pe piata locala, considera ca aceasta criza a fost o oportunitate pentru companie intrucat foarte multi consumatori aleg serviciile operatorului care se bazeaza pe tarife mici, afirma Niculae Plesa, vicepresedintele pentru operatiuni comerciale si de marketing al companiei.
“Este foarte posibil ca in 2010, numarul de abonati noi pe rezidential sa fie dublu fata de 2009, iar la business este de aproape patru ori mai mare. Am crescut pe toate segmentele, dar anul acesta ne-am dezvoltat foarte agresiv pe cablu digital, dar si pe zona de internet mobil (n.red serviciu lansat in toamna anului trecut). Probabil ca suntem la peste 100.000 de abonati de internet mobil, dar cresterea mai puternica a inceput in primavara”, explica Plesa.
La finalul anului trecut compania avea aproximativ sapte milioane de utilizatori, insa oficialii RCS&RDS nu au oferit date despre cati clienti au atras in 2009.
Niculae Plesa, in varsta de 43 de ani, a venit la RCS&RDS in octombrie 2009 dupa aproximativ 14 ani in care a dezvoltat in unele cazuri de la zero companii precum InfoGate Telecom (C-Zone), CableVision of Romania, Comunicatii Nationale Mobile si AccessNet International.
“Pentru mine lucrurile erau clare. Eu cresteam companii de telecomunicatii de la zero si apoi le vindeam. Dar provocarea a fost foarte puternica pentru ca inainte condusesem companii care aveau 200-300 de oameni si niciodata nu am fost implicat la nivel executiv la o companie cu mii de oameni”, spune oficialul RCS&RDS despre schimbarea pe care care a facut-o in cariera sa, acum conducand circa 1.500-2.000 de oameni de vanzari, din cei peste 6.000 de angajati ai companiei.
Recunoscut pentru abilitatile pe care le are in