Termenul limiăa impus de OUG 50/2010 expira astăzi. Cu toate astea, se pare că există încă bănci care nu au comunicat actul adiţional către client. Mulţi clienti ai Banca Românească, dar şi Bancpost afirmă că nu au primit documentul respectiv, astfel că în următoarele zile se pregătesc depuneri şi reclamaţii colective la ANPC, urmate de eventuale acţiuni în instanţă. Aflaţi încă in faza premergatoare încheierii unor contracte de asistenţă cu Mihaela Băd
Termenul limiăa impus de OUG 50/2010 expira astăzi. Cu toate astea, se pare că există încă bănci care nu au comunicat actul adiţional către client. Mulţi clienti ai Banca Românească, dar şi Bancpost afirmă că nu au primit documentul respectiv, astfel că în următoarele zile se pregătesc depuneri şi reclamaţii colective la ANPC, urmate de eventuale acţiuni în instanţă.
Aflaţi încă in faza premergatoare încheierii unor contracte de asistenţă cu Mihaela Bădescu, Senior Partener in cadrul Societatea Civilă de Avocaţi Cladoveanu, Bădescu şi Asociţii, clienţi ai Băncii Româneşti pregătesc demararea unei acţiuni colective împotriva acestei banci, \"care acţionează abuziv prin însăşi necomunicarea actelor adiţionale nici cu 5 zile înainte de termenul limită\".
La ultima întâlnire cu avocaţii, clienţii Băncii Româneşti au fost sfătuiţi să-şi invoce în faţa băncii dreptul la informare şi \"să facă presiuni, insistând pentru respectarea lui.“
Potrivit unor surse din piaţă se pare că şi clienţii de la ING se pregătesc să facă acelaşi lucru, problematica specifică fiind însă legată de modul de calcul al dobânzii.
Cu o zi înainte de a se termina perioada dată prin Ordonanţa 50, prin care băncile trebuiau să livreze clienţilor actele adiţionale la contractele vechi de credit, la Colegiul Naţional \"Mihai Viteazu\" câteva sute de debitori ai Volks bank s-au adunat pentru a se